It’s fine, I ran today…

Cieszę się, że znów mogę sobie powiedzieć pod koniec dnia – done, zrobione, przebiegnięte, endorfiny podbite. Przez ostatnie dwa tygodnie nie było chyba godziny, kiedy nie pomyślałam z tęsknotą o bieganiu i nie westchnęłam z rezygnacją – nie, jeszcze nie dziś. ‘Szlachetne zdrowie…’. Dlatego nie będę ubolewać nad koniecznością powstrzymania się od kilkunastokilometrowych wybiegań. Doceniam dzisiejsze 2,3km po okolicznych uliczkach i wokół boiska. Opaska elastyczna na nodze, w słuchawkach rytmiczne dźwięki, na stopach Lunary i tup-tup-tup… tym razem uważnie technicznie, próbując kontrolować bieg i nie spadać ciężko na pięty – co prawdopodobnie w znacznej mierze złożyło się na nieszczęsne przeciążenie czworogłowego dwa tygodnie temu.

To moje ostatnie kilka dni, żeby pobiegać po Londynie. Jesli dobrze pójdzie, to jesienią znów tu zagoszczę. Jeśli pójdzie inaczej… będę tuptać gdzie indziej. Żeby jakoś zaznaczyć mój powrót do Gdańska, zapisałam się na sobotnie 5k w ramach parkrun, co jest sensownym dystansem w obecnej sytuacji, oraz wydaje mi się świetnym pomysłem na zapoznanie się z jednym z fajniejszych miejsc do biegania w Gdańsku. W dodatku z parku Reagana jest rzut beretem do morza, a cóż lepszego w sobotni poranek nad powiew morskiej bryzy i szum fal 😉

2 thoughts on “It’s fine, I ran today…

  1. Co do spadania (lub raczej nie-spadania) na pięty polecam bieganie boso a jeśli w butach to z zamkniętymi oczami (oczywiście z zachowaniem warunków bezpieczeństwa i na krótkich odcinkach)

    • ciekawi mnie bieganie boso.. trochę mam jeszcze opory – że mi się jakiś odłamek paskudny wbije na ulicy… ale eksperymentuję z bieganiem w butach, trochę zamykam oczy właśnie 😉 i jakoś muzyka i spadanie na śródstopie… chyba jest lepiej :))

Leave a Reply

