Przed Biegiem św. Dominika

Sprawy mają się tak, że nie biegałam przez tydzień, dwa razy zarywałam noc do piątej rano (i nie były to imprezy), latałam jak zwariowana z aparatem (https://ewajanisz.wordpress.com/2012/07/29/st-dominics-fair-day-1/), co nadal czynię zresztą, i ani się obejrzałam, zostało kilka dni do mojego pierwszego oficjalnego biegu. Biegu św. Dominika w tę sobotę, 4 sierpnia. Atak paniki, wczoraj wyszłam na 5 km po osiedlu, załamałam się swoim czasem i z tego wszystkiego przeziębiłam. Kicham w najmniej spodziewanych momentach, ale łudzę się jeszcze, że to alergia. Yhym. Trudno, przetruchtam się dziś albo jutro leciutko, a w sobotę niech się dzieje wola nieba. 4×1100 + 600 metrów dobiegu do mety, serce gdańskiej Starówki (Długa-Mieszczańska-Ogarna-Garbary). Proszę czymać ciuki. Bardzo czymać i bardzo proszę.

Z radosnych njusów – niedawno wygrałam książkę w konkursie kobietkibiegaja.pl. Wybrałam Romanova, bo od jakiegoś czasu myślałam o tej książce i sądzę, że znacznie może się przyczynić do poprawy techniki i wyników, a przede wszystkim wpłynąć na bezkontuzyjne bieganie. Do wyboru miałam jeszcze dwie książki Gallowaya (ale stwierdziłam, że pokonanie – docelowo – maratonu marszem mnie nie interesuje) oraz ‘Maraton dla Bystrzaków’, ale chyba nie muszę tłumaczyć, dlaczego sobie tę książkę darowałam. W razie czego odsyłam do Bo.

 

6 thoughts on “Przed Biegiem św. Dominika

    • dziękuję 😉

      aaa! chodzę nieźle nakręcona, to mój pierwszy ever “oficjalny” bieg, więc wszystko takie nowe :DD ale cieszę się, że biegnę “u siebie”, w Gdańsku, no i po pięknej Starówce 🙂

  1. 1.Czymam, wszystkie czymamy:)
    2.Gratulacje! Romanow to dobry wybór i, myslę, dobra droga. Sama ksiązka nie tak “łatwa” w odbiorze jak ta dla bystrzków;) ale i bieganie naturalne to nie takie hop-siup, jak mogłoby się wydawać.

    • fakt, wymaga trochę wysiłku ta książka – szeroko rozumianego 😉 zaczynam czytać, mam nadzieję, że po powrocie z Gruzji się wezmę za takie bieganie i za plan pod jakiś konkretny bieg 🙂

Leave a Reply

