Pobiegane w Nowy Rok :-)

Obudziłam się nieprzyzwoicie późno. Nie przyznam się, jak późno. Naprawdę nieprzyzwoicie, ale czego się spodziewać, kiedy idzie się spać o czwartej rano. Otworzyłam okno i… słońce. Takie słońce. Po tygodniu chmur i ogólnej depresji 😉 była to całkiem miła odmiana. To chyba trzeba iśc pobiegać?

bieg-0205

No wiem, ta krowa “robi zdjęcie”. Gdzie ja mieszkam?

bieg-0207

Hopsasa! Ten niepozorny podbieg to de facto perfidna góra błota. Zarówno zbieganie jak i podbieganie z niej/pod nią dostarcza wielu atrakcji. Sprawdzone.

bieg-0214

No. Tak to ja rozumiem. Tak mogę biegać.

bieg-0216

I się zachwycać.

bieg-0208

bieg-0209

Bieg z przeszkodami…

bieg-1

bieg-0217

Ale jest ratunek! 🙂

bieg-0219

Takiego endorfinowego “flow”, jakiego doświadczyłam podczas dzisiejszego biegu, życzę wszystkim. Wspaniały początek 2013 roku, niech trwa!

10 thoughts on “Pobiegane w Nowy Rok :-)

  1. Cudownie wkroczyłaś w Nowy Rok, biegowym krokiem! Trasa cudna, pozazdrościc :))Ja dzisiaj tylko spacerek, ale jutro wyruszam! Czas zapisac się też na jakiś półmaraton, przeglądam własnie na maratonypolskie.pl co tam będzie w najbliższych miesiącach 😉

    • zapisz się, zawsze to jakiś cel konkretny :-). Mi to dzisiejsze bieganie dało tyle radości, że aż sama się zdziwiłam :D. I jaki miły przerywnik od nauki… lalala uczę się pilnie 😛

    • no to mnie pocieszyłaś :D. Mi ciężko się zmotywować, bo miałam sporo egzaminów przed Świętami, więc czuję się, jakby miała być długa laba – a tu egzamin gigant czeka :D. A zaraz po jadę do domu i już myślami jestem w Gdańsku… zdecydowanie nie w sowieckich debatach o modernizacji 😉

  2. Polsko? Ja tu nic polskiego nie widzę, ale rozumiem, że niczym “włoskim” się nie wyróżniają – ciężko, żeby gołe drzewa, kawałek drogi i rzeka były charakterystyczne ;). Bardziej włoskie klimaty to na moim “podróżniczym” blogu :). Pozdrawiam!

Leave a Reply

